czwartek, 3 stycznia 2013

Nie zapomniane wakacje cz.1



                          3 tygodnie przed nowym rokiem.;D

                                1 rozdział

Zaczęło się tak.
Jak przyszłam do domu po szkole powiedziałam rodzicom,że za 2
tygodnie wyjeżdżam z kraju. Słysząc tą wiadomość bardzo się
zdenerwowali bo miałam 15 lat i nie byłam pełnoletnia.
Powiedziałam im wtedy ,że jadę z dorosłą  osobą, ale nie wyjawniłam
tego, że była to moja przyjaciółka [I.T.P] i miała tyle samo lat co ja.!
Niestety i tak się nie zgodzili(normalka) ale ja wiedziałam ,że muszę tam
jechać z [I.T.P].Więc 2 tygodnie po ukradliśmy rodzicom pieniądze i
pojechaliśmy na lotnisko do Poznania. Nocleg załatwiła nam kumpela,
która tam chodzi do gimnazjum ,a jedziemy do LONDYNU.!
Po przyjechaniu na lotnisko zobaczyliśmy ,że nasz samolot wylatuje o
godz 15:30 , a była 15:15 więc w szybkim pośpiechu udało nam się kupić bilet. Byłyśmy tak podekscytowane;D, że zapomnieliśmy o rodzicach i ich  poszukiwaniach. Lecieliśmy jakoś z 2 godz. Po dodarciu na miejsce czekała tam nas kumpela Patrycja . Uściskaliśmy ja i podziękowaliśmy.;)
Po przybyciu do jej domu i rozgoszczeniu się w pokoju wzięłam szybki
prysznic i poszłyśmy razem z Werą zwiedzać LONDYN.!;3.Wczasie
zwiedzania widziałyśmy tyle gwiazd i porobiłyśmy tyle zdj ,że już nie
miałyśmy siły na zwiedzanie reszty.!;p Naglę zobaczyłam plakat ;D
ONE DIRECTION<3 , że grają koncert jutro. Zawołałam natychmiast [I.T.P] i Patrycję dla Patrycji to była normalka , ale dla nas to po prostu nowość. Skakałyśmy z radości z myślą ,że pójdziemy na ich koncert. Po pewnym czasie [I.T.P]-Nie mamy już pieniędzy.;(.Było nam bardzo smutno no ale cóż.I tak miną 1 DZIEŃ w LONDYNIE.;3

Rano po wstaniu poszłam się ubrać bo było dość późno. [I.T.P] już wstała godz temu. Zeszłam i zjadłam śniadanie. Gdy [I.T.P] i Patrycja  grały w x-boxa zszedł jej starszy brat i spytał się czy nie chcemy iść na koncert 1D.<3 Od tej wiadomości zdumiewałyśmy z wrażenia po chwili zaczęłyśmy skakać z radości, ale to nie wszystko.! Miał dla nas wejściówki za kulisy.! Patrycja  powiedziała ,że nie chcę iść. My zapytałyśmy ile mamy oddać pieniędzy za bilet na to ON-Ja je mam za darmo ponieważ jestem ich  kumplem. Ja zaczełam płakać ze szczęścia,a [I.T.P]skakała jeszcze wyżej i mocniej. Musiałyśmy się śpieszyć bo koncert zaczynał się za 2 godz.!;3 Szybko poszłyśmy się umyć, ubrać i nalożyć maskarę. Byłyśmy podobnie ubrane w dżinsy i luźną bluzkę natomiast włosy rozpuściliśmy. No i wyszlyśmy. ;p
Szłyśmy ponad 20 min i doszłyśmy na miejsce. [I.T.P] dogadała się z
ochroniarzem ,który wpószczał. Weszliśmy szybciej. Było tam dużo
miejsc , a my mieliśmy miejsca przy samej scenie.;D<3
Zaczęło się. !!Nasz najlepszy dzień.!!
Po koncercie weszliśmy za kulisy gdzie czekali chłopacy.<3
 Powiedzieliśmy im ,że te wejściówki mamy od jego kumpla. Jak spojrzałam na [I.T.P] zobaczyłam, że Liam się jej podoba. Ja nie byłam lepsza bo czułam coś do Zayna.;3.Po zrobieniu zdj i poznaniu się zaprosili nas na sylwestra  i powiedzieli ,że możemy kogoś wziąść.!;3. Uradowane przytuliliśmy wszystkich
po kolei i pożegnaliśmy się. Gdy odchodziliśmy Liam i Zayn krzyknęli do nas, a my podeszłyśmy i daliśmy im nasze nr telefonu. Po przyjechaniu do domu Weroniki poszłyśmy do naszego pokoju oczywiście szczęśliwe. Postanowiliśmy wcześniej ,że będziemy ogl Horrory i Komedie. Zasnęłyśmy o 2 w nocy .
                              

1 komentarz: